mehrmandegar mehrmandegar .

mehrmandegar

نبايد بگذاريم قابليت استفاده از آموزش مجازي از بين برود

رئيس دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي گفت: هزينه‌هاي هنگفتي براي ارائه آموزش مجازي ايجاد شده كه نبايد بگذاريم قابليت استفاده از آموزش مجازي از بين برود.‌

دكتر حسن كريمي مزرعه شاهي در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: سال تحصيلي جديد، با توجه به سپري كردن دو سال كرونايي و آموزش مجازي، سال دشواري خواهد بود. البته ما از ارديبهشت امسال آموزش را به صورت آموزش حضوري ارائه داديم و با توجه به تاكيدات وزير علوم، در سال تحصيلي جديد نيز آموزش به صورت حضوري خواهد بود.

مقالات بيشتر:محضر ازدواج جنوب تهران

وي با اشاره به آموزش تركيبي، ادامه داد: در دانشگاه‌هاي تراز اول، زيرساخت‌هاي بسيار خوبي براي آموزش مجازي ايجاد شده و با هزينه‌هاي هنگفت قابليت ارائه آموزش مجازي ايجاد شده كه نبايد بگذاريم اين قابليت از بين برود. بنابراين از آموزش مجازي در كلاس‌هاي حل تمرين، كلاس‌هاي كمكي و در شرايط خاص مانند آلودگي هوا استفاده خواهيم كرد. زيرا معتقديم آرام آرام بايد اين فرهنگ را ايجاد كرد كه با توجه به شلوغي‌هاي شهر تهران و ترافيك‌، بيشترين بهره‌برداري و استفاده از آموزش مجازي شود. به عنوان مثال، تجربه نشان داد كه كيفيت جلسات دفاعيه به صورت مجازي، كمتر از حضوري نيست.

رئيس دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي تاكيد كرد: آموزش در كلاس‌هاي عملي و كلاس‌هاي مهم قطعا به صورت حضوري است تا كيفيت اين كلاس‌ها افت نكند.

وي با اشاره به وضعيت خوابگاه‌هاي دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي، خاطرنشان كرد: وضعيت خوابگاه‌هاي ما بد نيست. با بازگشت دانشجويان به آموزش حضوري دانشگاه ناگزير شديم خوابگاه‌ اجاره كنيم. براي سال تحصيلي جديد نيز خوابگاه‌هايي را اجاره كرده‌ايم و ظرفيت پذيرش دانشجو تقريبا به پيش از شيوع كرونا بازگشته است. ولي مسائل مالي خوابگاه‌ها بسيار اذيت كننده است. در ارديبهشت امسال، بسياري از خوابگاه‌ها تغيير كاربري داده بودند و يا تعطيل شده بودند كه كم كم به حالت عادي بازمي‌گردند. البته ما امسال با يك خَيِّر خوابگاه‌ ساز توافق كرده‌ايم، زمين در اختيارشان گذاشته‌ايم و ساخت و ساز خوابگاه‌ دخترانه دانشگاه را با ظرفيت ۱۷۲ نفر آغاز كرده‌ايم كه قرار است تا پايان شهريور سال آتي افتتاح شود.

مقالات ديگر:وكيل شهرك غرب


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۹:۰۹ توسط:mehrmandegar موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :