mehrmandegar mehrmandegar .

mehrmandegar

ممنوعيت حضور بيش از ۶ نفر ميهمان در دفتر ازدواج

مديركل ثبت اسناد و املاك استان كرمانشاه با اشاره به ابلاغ دستورالعمل رعايت دستورهاي بهداشتي به دفاتر ثبت ازدواج استان، گفت: حضور بيش از هشت نفر براي ثبت هر واقعه عقد در دفاتر ثبت ازدواج ممنوع است.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران جوان از كرمانشاه،امير بشيري  با اشاره به فعاليت ۷۰ دفتر ثبت ازدواج در استان كرمانشاه، اظهاركرد: از ابتداي شيوع بيماري كرونا، قوانين خاصي به منظور رعايت  دستورهاي بهداشتي در دفاتر ثبت ازدواج به استان ابلاغ شد كه ما نيز طي بخشنامه‌اي آن را به اين دفاتر اعلام كرديم.

او با تاكيد براينكه اجراي اين دستورها كماكان در دفاتر ثبت ازدواج استان ادامه دارد، گفت: طبق دستورالعملي كه به دفاتر ثبت ازدواج اعلام كرديم، براي ثبت هر واقعه عقد در اين دفاتر حضور بيش از شت نفر – شامل عروس و داماد، سه نفر از خانواده عروس و سه نفر از خانواده داماد – ممنوع است.

مديركل ثبت اسناد و املاك استان كرمانشاه بيان كرد: گا‌ها مي‌بينيم برخي خانواده‌ها اين موضوع را قبول نمي‌كنند و باتوجه به اينكه تنها هشت نفر مي‌توانند در مراسم عقد در دفتر ثبت ازدواج حضور داشته باشند، مابقي ميهمانان بيرون از ساختمان دفتر ثبت ازدواج منتظر مي‌مانند كه ما قانونا نمي‌توانيم مانع از تجمع آن‌ها شويم.

او افزود: همچنين از دفاتر ثبت ازدواج استان خواسته‌ايم تا سفره‌هاي عقد كه به شكل سنتي در اين دفاتر برپا بود، برچيده شود و از پخش شيريني و عكسبرداري نيز ممانعت شود.

بشيري در ادامه در خصوص ساعات كاري دفاتر ثبت ازدواج استان در ايام كرونا هم گفت: طبق دستورالعمل ابلاغي به استان، دفاتر ثبت ازدواج تا فروكش شدن بيماري كرونا روز‌هاي شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ بعدازظهر مي‌توانند فعاليت داشته باشند و ادامه فعاليت خارج از اين ساعت تخلف محسوب مي‌شود.

او بيان كرد: روز‌هاي پنجشنبه و جمعه هم فعاليت اين دفاتر آزاد است و مي‌توانند طي اين دو روز هم فعاليت داشته باشند.

مقالات بيشتر:دفتر ازدواج نازي آباد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۳۸:۲۳ توسط:mehrmandegar موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :