mehrmandegar mehrmandegar .

mehrmandegar

فرمانده فراجا: دشمن با هدف ضربه‌زدن به نظام به ميدان آمده بود/ افتخار پليس تامين امنيت مردم است

فرمانده كل انتظامي كشور گفت: دشمن با هدف ضربه زدن به نظام با بسيج تمام امكانات و تدارك يك جنگ تركيبي تمام عيار به ميدان آمده بود.

فرمانده فراجا: دشمن با هدف ضربه‌زدن به نظام به ميدان آمده بود/ افتخار پليس تامين امنيت مردم است

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، سردار حسين اشتري در ديدار با حجت الاسلام و المسلمين آل هاشم نماينده ولي فقيه و امام جمعه تبريز اظهار كرد: هدايت‌هاي حكيمانه مقام عظماي ولايت، هوشياري مردم و اقدامات ميداني نيروهاي جان بركف اعم از فراجا، سپاه و بسيج دشمن را در رسيدن به آرزوهاي خام خود ناكام گذاشت.

مقالات بيشتر:سالن عقد شيك

وي گفت: شكست دشمن امروز بيش از هر زمان ديگري نمود پيدا كرد و افتخار پليس ايستادگي در برابر دشمنان براي تأمين امنيت جان، مال و ناموس مردم و حفاظت از دستاوردهاي انقلاب اسلامي است.

فرمانده كل انتظامي كشور در ادامه به لزوم تلفيق اقتدار، درايت و عقلانيت براي چيره شدن بر مسائل اشاره كرد و گفت: امروز پليس با وجود فشارهاي مأموريتي و شدائد نسبت به قبل در مقابله با ناامني‌ها و ناهنجاري‌ها بيش از پيش آماده است و نقش نهادهاي نظامي و امنيتي به ويژه بسيج در همكاري با پليس براي مديريت ميدان در اغتشاشات بي‌بديل و مثال زدني بود.

در ادامه نماينده ولي فقيه و امام جمعه تبريز بيان داشت: رهنمودهاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) باعث قوت قلب همه ماست و صلابت، اقتدار و استواري كاركنان فراجا در برخورد با عوامل ناامني قابل تقدير و ستايش است.

آل‌هاشم همچنين به نقش فراجا در اغتشاشات اخير اشاره كرد و گفت: اقدام به موقع عوامل اطلاعاتي به ويژه سازمان اطلاعات فراجا در رسواسازي دشمن و رو كردن توطئه‌هاي آنان در كشته‌سازي‌ها مثال زدني است و اقدام مقتدرانه و مهربانانه فراجا حمايت مردمي را با خود داشت و با وجود درگيري‌هاي مأموريتي پليس هيچ گونه خللي در ارائه خدمات به مردم وارد نشد.

عابدين خرم استاندار آذربايجان‌شرقي ضمن تقدير از تلاش‌هاي جان بركفان فراجا و عوامل امنيتي در خنثي‌سازي توطئه‌هاي دشمنان بيان داشت: مجموعه فراجا در مقابله با جنگ تركيبي دشمنان، هوشمندانه عمل كرد و امنيت تركيبي، دستاورد مجاهدت فراجا در ميدان بود و دشمن تصور نمي كرد مردان ميدان چنين هوشمندانه و با تدبير عمل كنند و از حرفه اي عمل كردن نيروهاي فراجا مات و مبهوت ماند.

مقالات ديگر:قيمت ايمپلنت دندان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۴:۲۰ توسط:mehrmandegar موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :