mehrmandegar mehrmandegar .

mehrmandegar

كاهش شديد قيمت طلا و سكه در بازار + قيمت روز طلا و سكه چند؟

با توجه به افزايش قيمت طلاي جهاني و ميل شديد انواع سكه به افزايش قيمت، اما با كاهش قيمت دلار قيمت طلا در مسيري كاهشي در پيش گرفته است.

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نيوز، قيمت سكه امامي امروز ۱۹ دي ۱۴۰۱ نسبت به روزهاي گذشته در مسيري افزايشي قرار گرفته است. اين در حالي است كه قيمت طلا (۱۸عيار) نسبت به روز گذشته كاهشي بوده و وارد كانال قبلي شده است.

در لحظه تنظيم اين گزارش قيمت هر گرم طلاي ۱۸ عيار يك ميليون و ۸۷۳ هزار تومان است.

سكه و طلا19

قيمت سكه امامي

قيمت سكه امامي بر اساس داده‌هاي شبكه اطلاع‌رساني طلا، سكه و ارز، اكنون ۲۱ ميليون و ۷۴۷ هزار تومان است و نسبت به قيمت بازگشايي بازار، مسيري افزايشي را طي كرده، سكه روز گذشته در كانال ۲۰ ميليون توماني قرار داشته است.

حباب اين نوع سكه در اين لحظه سه ميليون و ۴۳۹ هزار تومان است و قيمت روز گذشته اين فلز ارزشمند ۲۱ ميليون و ۱۹۹ هزار تومان بوده است.

مقالات بيشتر:دفتر عقد

قيمت سكه بهار آزادي

سكه بهار آزادي نيز اكنون در لحظه تنظيم اين گزارش به ۲۰ ميليون و ۲۹۵ هزار تومان قيمت دارد. حباب اين نوع فلز ارزشمند دو ميليون و ۲۸۴ هزار تومان برآورد مي‌شود كه نسبت به قيمت قبلي آن افزايش داشته است.

آخرين نرخ روز گذشته سكه بهار آزادي، ۲۰ ميليون و ۱۹۸ هزار تومان ثبت شده است. اين نوع سكه همسو با سكه امامي روندي افزايشي را طي كرده است.

قيمت نيم‌ سكه

قيمت نيم ‎‌سكه در حال حاضر ۱۲ ميليون و ۲۰۰ هزار تومان است و نسبت به نرخ روز گذشته روندي افزايشي را تجربه كرده است. حباب اين سكه سه ميليون و ۱۹۶ هزار تومان ثبت شده است.

قيمت ربع سكه

قيمت ربع سكه اكنون هشت ميليون و ۷۰۰ هزار تومان تعيين شده و از روز گذشته به اين سو مسيري افزايشي را طي كرده است. حباب اين نوع سكه نيز چهار ميليون و ۱۹۶ هزار تومان برآورد مي‌شود.

قيمت سكه گرمي

قيمت سكه گرمي نيز چهار ميليون و ۴۰۰ هزار تومان برآورد مي‌شود. حباب اين سكه نيز دو ميليون و ۱۸۱ هزار تومان است و نسبت به روز گذشته روندي افزايشي را پيموده است.

در اقتصاد ايران بازار دلار تاثير مستقيمي بر قيمت سكه دارد. امروز با كاهش نسبي قيمت دلار مسير طلا كاهشي شده و سكه با افزايش روبه‌رو است.

 

اين اتفاق را مي‌توان ناشي از وجود متقاضي در بازار سكه دانست. وجود موقعيت‌هاي مشابه قبلي ثابت كرده است هر زمان كه نااطميناني در بازار دلار و به طور كلي جامعه افزايش پيدا مي‌كند خريداران سكه افزايش پيدا مي‌كنند.

مقالات بيشتر:وكيل سعادت آباد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۷:۲۵ توسط:mehrmandegar موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :