mehrmandegar mehrmandegar .

mehrmandegar

ثبت طلاق در «روز ملي ازدواج» ممنوع نيست

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ضمن تكذيب اخبار منتشر شده در فضاي مجازي مبني بر عدم ثبت طلاق در روز ملي ازدواج (۲۱ تير)، گفت: در خصوص عدم ثبت طلاق در روز ملي ازدواج هيچگونه بخشنامه يا ابلاغيه‌اي از سوي اين وزارتخانه ارائه نشده است و موافق چنين اقدامي هم نيستيم چراكه منجر به اخلال در امور قضايي مردم مي‌شود.

محمد مهدي تندگويان در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به اخبار منتشر شده در فضاي مجازي مبني بر دستور وزارت ورزش و جوانان براي عدم ثبت طلاق در روز ملي ازدواج (۲۱ تير)، اظهار كرد: هيچ گونه دستوري از سوي اين وزارتخانه در اين راستا داده نشده است و هيچ منع قانوني براي ثبت طلاق در روز ملي ازدواج وجود ندارد و ما موافق چنين اقدامي نيستيم.

مقالات مشابه:دفتر ازدواج شيك در منيريه

وي با بيان اينكه در سالهاي گذشته بعضا به صورت نمادين عدم ثبت طلاق در روز ملي ازدواج اعلام مي‌شده است، گفت: از نظر ما انجام اين كار در سالهاي گذشته هم درست نبود چراكه اينگونه حقوق و وقت مردم ضايع مي‌شود، بنابراين امسال هيچ درخواستي از سوي وزارتخانه در اين راستا داده نشده است.

تندگويان درپايان اين را هم گفت كه اميدواريم و توصيه مي‌كنيم زوجين به حرمت سالروز ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه (س)  در تصميم طلاق خود تجديد نظر كنند تا شاهد كاهش ثبت طلاق در اين روز باشيم.

مقالات ديگر:باشگاه ورزشي بانوان در سعادت آباد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۴۹:۲۰ توسط:mehrmandegar موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :